E-commerce na wyższym poziomie!

6 miesięcy ago admin 0

Kontakt pomiędzy firmą a klientem wyrażany jest zazwyczaj w licznych działaniach na poziomie strony internetowej i sklepu internetowego. Szczególnie o tych drugich jest obecnie naprawdę głośno. Liczne zmiany dotyczące obsługi klienta oraz całego sklepu sprawiają, że klienci chętniej wracają do konkretnych sklepów, nawiązują interakcje z firmami. To zaś przekłada się na realne zyski! Jak zmienić oblicze e-commerce w naszej firmie?

Zadbaj o ludzi i odpowiednie narzędzia!

Prawdą jest, że firmę stanowią ludzie – powinni być on odpowiednio przeszkoleni, znać się na swoich obowiązkach, chętnie się uczyć. Obecnie jednak wszelkie działania związane ze sprzedażą internetową wymagają odpowiednich programów, aplikacji, dedykowanych platform. Najlepszym rozwiązaniem jest stworzenie takiej platformy sprzedażowej od zera – tylko wtedy mamy gwarancję, że została ona dopasowana do naszych indywidualnych potrzeb. Odpowiednio zaprojektowana platforma pozwala na zarzadzanie zasobami sklepowymi, zamówieniami złożonymi i w trakcie realizacji, kontrolę nad treścią. Platformy są także projektowane poziomami – korzystanie z konkretnych poziomów udostępnione jest konkretnej grupie pracowników. Managerowie oraz prezesi mogą doglądać pracą konkretnych poziomów z dowolnego miejsca na świecie, gdyż platformy nierzadko sparowane są z dedykowanymi aplikacjami na telefon czy na tablet. Obecnie platformy umożliwiają także na generowanie raportów w czasie rzeczywistym, korzystając z rozległych baz danych i podając nam dane, jakich tylko obecnie potrzebujemy. To spore ułatwienie!

Co jeszcze?

Obecnie proponowane mechanizmy działania takich platform obejmują remarketing, handel elektroniczny i mobilny, zarządzanie procesami wewnętrznymi czy popularne od niedawna zakupy społeczne („social shopping”).

Sprawdź ofertę nowoczesnych rozwiązań technologicznych od http://sidgroup.pl/