Filmy promocyjne – ich rola w strategii marketingowej firmy

1 miesiąc ago admin 0

Współcześnie, w czasach zaawanasowanych technologii krótkie materiały i ruchome obrazy z dźwiękiem są dla nas najciekawsze i najprostsze w odbiorze. To dlatego najskuteczniejszym, najbardziej sugestywny narzędziem reklamy są filmy promocyjne w telewizji lub w internecie, produkowane przez profesjonalne firmy takie jak Filmowa. Od początku do końca tworzone w oparciu o indywidualne potrzeby firm i instytucji oraz dopasowane do ich potencjalnych klientów, pozwalają na kreatywne zaprezentowanie produktów lub usług, a także na przybliżenie wizerunku przedsiębiorstwa i branży w jakiej działa.

Znaczenie filmów promocyjnych

Film promocyjny to niesamowicie atrakcyjne narzędzie marketingowe, które wywołuje wśród odbiorców wiele pozytywnych skojarzeń. Przede wszystkim za sprawą wielu nośników (telewizji, internetu, mediów społecznościowych) oraz łatwego do nich dostępu, spoty reklamowe docierają do olbrzymiego grona odbiorców, skutecznie informują o konkretnych produktach, usługach lub miejscach, wzbudzają zainteresowanie nimi wśród potencjalnych klientów oraz tworzą określony wizerunek firmy.

Proces produkcji

Po pierwsze na bazie oryginalnego, niepowtarzalnego pomysłu powstaje scenariusz i zdjęcia. Po drugie, pozyskany na planie filmowym materiał jest montowany oraz udźwiękawiany (dodawana jest do niego ścieżka dźwiękowa), tak ażeby stworzyć spójną całość. Chcąc uzyskać zadowalające efekty, produkcji filmu promocyjnego nie można zlecić pierwszej lepszej ekipie. Do tego potrzebni są doświadczenie realizatorzy – kierownik produkcji, reżyser i operator kamery, którzy dysponują sprzętem najwyższej jakości.